cross, mums!

Igår var jag heeela dagen ute och kollade på cross . Haha, hade kult men det blåste för mycket
för mig! Men jag stog ut iaf, sen när jag kom  hem duscha jag, sen somna jag :).

Idag var det cross igen, kulare idag :) . Hände väll lite si så där, inte så mycket . Men ändå, när jag kom hem
så duschade jag, sen efter ett tag var det bara att åka på träning . Jag, Sanna & Matihda sjöng ju ändå
bäst , ingen kunde slå oss! Fast det var bara vi som sjöng ;) . Tränade på straffar idag, haha! Vilken jävla lirare
jag är då ..  Magnus visade alla hur man skulle göra, så kommer jag och ska vända håll, rätt ut i sarigen eller hur det stavas . Sen nästa gång jag skulle göra samma, så for bollen åt andra hållet! Jag är då dock ingen straffläggare! :) .. Mycket kul träning idag tycker jag . Och "pasta i kötthyllan" det kom jag på innan jag skulle lägga en straff  :) .
Sen efter träningen så käkade jag och sen duscha. Sen var det bara att packa inför imorgon. Ska till Mora
hela helgen, på cup! :) ..


SÖTNOS! :o <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback