En dag i Mora

Hmm , dagen började med att man låg i sängen och gjorde olika ljud och mamma skrattade och sa att jag var helt störd. Menmen, efter ett långt tag så drog jag mig upp ur min säng. Fast jag inte ville, så gick jag upp.
Rätt tidigt också tycker jag bara för att åka till Mora, med min älskade Jonna. Men när väl jag och mamma åkte så var jag pigg som en mört. Åkte och hämtade Jonna, och sen Ann-louise. Sen bärde det av till lilla Mora. Haha, Jonna och jag vilket strul vi hade med kläderna och hej&åh.
Men efter ett tag blev det hur bra som hellst. Sen hade nog vi med oss lite utur för lillebror och dom förlora båda sina matcher vi kollade på. Menmen , lika sugiga som vi var i Mora för 2 veckor sen ><,
Jonna och jag gick ifrån ST Mikaels och jag hade shorts och höll  på frysa ihjäl. Men hur som hellst, efter den matchen på Ishallen åkte vi hem, skönt..
Hade hur kult som hellst med Jonna iaf, och nu är jag hemma och ska snart soova :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback