en tisdag

Igår var jag och Maria :) . Hade mycket roligt lär
jag då dock säga! Sen på kvällen var det bio,
Epic movie! Inte den bästa!


Idag vaknade jag 9. Grymt tidigt, vaknade av att
Fredrik och Max ringde. Men dom sa inget,
hmm roligt samtal?  Nej! Så jag trök på
"lägg på knappen" och se lag jag mig i soffan
och kollade på tv med sis. Sen så åkte jag och
Anna till stan och solade =). Sen när jag kom
hem gjorde jag inte så mycket, har vart rätt
mycket ute idag ^^ .. Promenaden med sanna
var skön, härligt att få gå runt havet! :) Sen har
jag och sis haft mycket trevligt här framför
datorn lär jag då säga! :) hah ..
Och idag fyller till&med Jesper Enander  16,
så vi säger grattis till honom också! :)

Tack och bock, nu ska jag nog sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback