Lördag

En lördag började inte så bra. Hörde hur mycket dom snacka utan för min dörr, så jag kunde inte sova. Sen börja som tjata på mig att jag hade tappat bort Martins skor? *-) Hmm..
Sen somnade jag om efter dom dragit till Mora. Skönt, bara jag och mamma hemma!
Efter ett tag började alarmet på mobilen ringa så jag gick upp. Sen gick jag och lag mig igen och sen upp och duscha och det :). Sen säger Jonna att vi skulle åka om 1 kvar, så jag blev jätte irreterad och arg. Sen blir jag ännu irreterad när dom aldrig kom men vet inte varför jag blev det!?.. Mamma frågade om jag kokade innut i mig och det gjorde det verkligen.
Sen kom dom 1 minut innan jag höll på möggla fast. Sen när vi kom in till stan så köpte jag och Jonna lite saker.Sen solade jag och Maria men inte Jonna. Så hon fick sitta där ute själv som vanligt ungefär :b.
När jag kom hem, käkade jag glass. Sen hoppade jag studsmatta med Sandra och Lee. Efter ett tag gick jag in med dom stannade kvar så gjorde jag och mamma slingor på mig. Orange typ :p. Men syns inte så mycket tycker jag dock! Sen kom Jonna och Maria hit. Jonna käkade här men inte Maria sen kollade vi på film & mamma också. Sen efter ett tag så bajkade dom hem ;).
Jonna och jag ska upp till Mora imorgon och kolla på lillebrors matcher :) . Och mamma och Ann-louise .
Så jag ska hoppa ner i min säng snart :) . Hejdå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback