ork

Jag har inte haft nån ork att skriva här, har vart så jobbigt. Har inte äns skrivit om Mora? Men det är lika bra jag inte skriver om det för jag hade så kult så ni kommer ändå inte förstå!

S= Sanna , M = Moa
M - Sanna, är jag svettig på ryggen
S - Ah, lite men tänk på att vi spelat match
M - Jo, men det skulle sitta fint om GGIKS 91 skulle komma!
S - Moa, kolla! Här kommer dom ..

I söndags var jag ju som sagt med Jonna. VI hade fysträning & Markus fyllde år. Så jag och Jonna tog våra kära cyklar till H-by . Snacka om att det var jobbigt att cykla, och sen börja det regna!  Är iaf typ 1 mil.
Sen när vi kommer till H-by så ställer vi cyklarna där nere så skulle vi ha samling där uppe! Fick gå upp för hela skidbacken, vi höll på dö!
Sen var det bara att träna i 1½ timme, ganska jobbigt. Sen efter det var det bara att CYKLA hem igen! Trodde det skulle vara jobbigare än vad det var! Sen när vi så Furuviksskyllten blev vi överlyckliga och trammpade på fort som satan för att komma till mig. Så gick jag in och hämta jacka och mössa, myys. Då var det ju bara att cykla med Jonna en bit för hon ville inte cykla själv. När jag kom hem så satte jag mig ner med släcktingarna och alla vad det nu var! Sen, fick jag min efterlängtade häärligta dusch! :)
Sen var det bara mys.

Jag har väl inte gjort så mycket sen det, men ska försöka skriva varje dag nu! =)
Igår var iaf jag och Ebba på stan en snabbis, skulle köpa ett par shorts och lite så .
Nej du, nu är det top modell som jag ska kika på!
Och guuud, vad Prison break var bra igår! Men får typ vänta i 233 år tills nästa avsnitt! :/ ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback