braaak

yesyes, määän. today var det schoool igen. och jag kan lova, som yesterday. om inte ni flickor var där så skulle inte jag vara där heller. haha, :D . yäj, idag kändes våran skoldag så jävla äckligt lång. när det var rast, kändes det som lunch. och fyfan, lätt den segaste dagen i veckan i skolan. på spanskan så gjorde jag&johanna typ ingenting. översatte en mening, och sen knäppte vi bara kort och snackade. hah, mn gullhjärta! :) bbbäst.
sen när jag satt på andreas axlar så ramlade vi. hah, oväntat? haha, nej :D . kände hur det gick upp och ner när jag satte där upp. och sen sa det bar braaak ja, då låg vi bara där på golvet och skrattade.
har hänt så mycket roligt idag men orkar inte skriva mer. och efter skolan så åkte jag hem, käkade lite och sen direkt till årsunda på tävling. höll fan på att frya arslet av mig. anyway, ska nog kila nu. har matteläxa tills imorgon, men får väl se. skriver väl av nån, :) .
HEY'S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback