Cityfesten

Yesbox.
Då var Cityfesten igång i år igen då.
Kanske hur trevligt som helst?
Aja, hur som helst.
Igår så orkar jag inte skriva vad som hände.
Emma Anna och jag åkte hem till Cissi också
var vi där ett tag. Sen ner på stan. Och blablablaaaa..

Idag så åkte jag och Emma först ner på dagen och
kikade lite och käkade med Anna.
Vi käkade kebaaaaabiie!
Hahah, sen så fick vi sitta och vänta på Brorsan Max och
Jonas för dom skulle komma och hämta Mackans bilnycklar
till hans bil.
Sen fick vi vänta på att Annas buss skulle komma.
Efter det gick jag och Emma ner och kikade lite.
Sen efter ett tag åkte vi hem. Fixade oss lite och sen
åkte vi med Annas mamma till Sevgi. Så var vi där ett tag
och sen gick vi till bussen. Och vi missade den såklart.
Så vi fick vänta på bussen i typ 45 min vid busshållplatsen.
Och sen kom det en buss som det stog "Ej i trafik" på.
Vi ba; åååh!
Sen så kunde vi tydligen åka med den, för han hade glömt och
sätta dit texten liksom.
När vi kom till stan så åkte Emma Anna och jag till Bomhus
till Holm.
Där var han, Marsi, Antman, Freddi och Sander.
Efter ett tag så tog vi bussen till stan. Och då hände det lite onödiga
saker.
Slagsmål..
Sen så gick vi lite på stan och de. Sen var vi nere vid ån och sen gick
vi alla till Max och käkade.
Sen fick vi åka hem . Och nu sitter jag här.
Underbaaar kväll! :)
Tack för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback