En dag med Maria :)

Yesbox.

Idag har jag vart med Maria hela dagen :).
Har haft så roligt så. Först kollade vi på
"Hipphipp hora" med Martin, Sandra och Mackan.
Sen när mamma och pappa kom hem med käk
så käkade vi. Sen tog Maria och jag cyklarna och
cyklade till Klappis.
Hade hur roligt som helst där. Och jag älskar verkligen
den bruden. Hur braaaaa som helst!
När vi var där så tog vi en massa kort. Haha, hur vi höll på.
Sen efter ett tag så åkte vi hem igen. Kollade på tv och sen
cyklade hon hem för att städa sitt rum innan vi skulle hem till
henne och prata om Malta.
Sen efter pappa kom hem så åkte vi hem till Ullström's och
snackade.
Och nu är det klart. Fru Ahrreman ska boka nu imorgon eller nått.
Jonna, Maria och jag till Malta nästa sommar.
Kan nog inte bli bättre. Med mina babe's! :)
Men som det är, typ 1 år kvar. Men det går snabbt.
Nej du. Nu ska jag nog ta och sova så jag blir pigg imorgon.
Inte för jag vet vad jag ska göra men ändå.
Aja, god natt! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback