hah, försovning

höhö. idag försov jag mig. skulle upp kvart i 8 för vi började ju skolan idag. anyway, vaknade kvart i 9 att emma ringde mig för dom frågade om jag var klar. för jag skulle åka med emma sandra och jonas till skolan eftersom jonas har bil. så upp ur sängen som en kanonkula, ja. jag verkligen menar de. satte på mig jeans och ett linne. hann inte käka frulle eller bortsa tänderna så jag fick ta tuggummi xD. haha. emma och dom bara skrattade åt mig när jag kom till bilen. för jag såg helt nyvaken ut som helst. och det var jag ju också. så när vi kom till skolan gjorde vi ingenting, stog och lyssna på johan. sen in i kalssrummet var där typ i en kvart. sen fick vi gå. haha , niklas hade skrivit en låt och sjöng den. HAHAAHAHAHAHAH! säger jag bara, höll på garva ihjäl mig ju. spelade också in på telefonen. alltså, han är ju funfun han. sen så fick jag stå och vänta på emma för hon hade inte slutat än. sen kom oskar och jonas i bilen så jag satt mig där. sen ringde emma och hon kom. haha, sen när vi skulle lämna oskar var det apmycket folk som köade till furuviksparken?! är dom dum eller? anyway, så körde jonas assnabbt där och sen drog han i kryckan. haha, roligt de. men usch så det luktade och alla kollade. jag som är snäll satt och vinkade till alla xD. sen när vi kom hem så käkade jag nyss frulle och ska borsta tänderna nu, ha det gött!
HEY'S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback