haha, niclas.

haha. glömmde skriva en sak igår. då när vi hade engelska så skulle jag och johanna gå in och kika i spegeln på toan. och då när jag öppnar dörren så står niclas där och hade vart på toa och inte låst dörren. så när vi kommer in så hann han typ precis att dra upp kalsongerna . hahah, fyfan vad vi skrattade och niclas bara stog och skrek xD .


uuuh, today var det lätt så lätt dag. men samma som igår, när det var rast kändes det som lunch. haha, till lunch fick vi pannkakor och fyfan vad jag andrea och johanna käkade xD. typ 4-5 st ffs!
sen så på slöjden så fick vi vänta typ i 30 min, innan vi skulle börja för vi orkade inte vara kvar på skolan. så vi gick dit. haha, knäppte en massa finfina pictures. MOHAHA! ornot! anyway, när vi slutade så gick vi direkt till busshållplatsen och sen kom bussen. satt med andrea, lyssnade på ipod. verygood.
in any case, på kvällen var det innebandy träning på nynäs. helt prefekt. men slut som fan, svetten bara rann.
urk. sen när jag kom home,så käkade ja och duschade. så nu sitter jag right here och skriver det här. anyway, imorgon 'är det fredag och det kan inte bli bättre. men jag kan inte vara med på idrotten för jag har feta skavsåret. uuuuh :(.
nått roligt som har hänt idag ? hm, inte vad jag kommer på just nu. skriver om jag kommer på.
haha, men en roligt ska som hände på myggjakten vet jag. FYFAN! xD skriver om det imorgon.
goodbye fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback