haha, otur

yäjyäjyäj. kan ni fethajja att schooool har börjat?!? booja, åhnej. det är verligen uurk ifrån min sida. skulle jag inte ha er tjejer iskolan så skulle jag ligga under borden på lektionerna. tacktacktack! ha, idag när vi skulle till idrotten så skjutsade andrea mig på majas bike. johanna och sandra skjutsade på johannas bike. och självklart att det ska regna. så andrea trampade på som bara fan alltså. sen när vi kom till rotskär så var det idrott. och det var basketboll. hah, andrea och jag fick bestämma vårtat lag. vi var 4 st, i typ 6 olika lag. det var jag andrea adam&hägge. vi fick börja där upp, där om man vinner så vinner man allt. och av 10/10 matcher så vann vi 10 . HAHA :D  utklassning förfan. så hågnivå. och undertiden vi playade, så fick jag two basketbollar i ansiktet. och jag swear, det är INTE SKÖNT. nej fyfan.usch, hatar basketboll. aja, efter idrotten var det duscha som fan, fixa sig snabbt som fan, sen gå till preem, pumpa johannas deck, och sen cykla till skolan och käka. haha, vi gick typ före alla småbarn. stackars er. anyway, the food was very good.ooh, gash. kommer sakna maten på älvboda friskola när jag börjar gymnasiet. fyfan säger jag bara! in any case, sen har jag ridigt på andreas rygg också. oh, vilken servic (eller hur det stavas) jag får. och på svenskan så skulle andrea jag johanna&sandra ner i matsalen och jobba där. så skulle jag öppna dörren ifrån klassrummet. och den låser sig av sig själv. och då missar jag typ handtagen och självklart faller jag ner i dörren. och alla i klassrummet är där! haha, xD ooootur idag. när jag kom hem så vet jag inte vad jag gjorde. kikade på tv och så . orkar inte skriva mer nu, vill ha GOOODIS!
bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback