haha, sura godisflaskor i näsan

idag är det ju cruising. började med att mamma skjutsade hem mig till jonna. haha, fyfan vad slö jag kände mig.
anyway, så vi var där typ en timme. sen gick vi och celina till bussen :). apmycket folk på bussen. så när vi kom ner på stan så var det dööötrist. så vi gick och köpte godis och läsk och satte oss på gräsmatten i parken typ. haha, hade hur roligt som helst. när maria och jag skulle göra det dära med godis-tänderna. och när jag och jonna skulle stoppa upp en sur flaska i näsan. haha, och vilka bilder säger jag bara :D . sen hade vi precis missat bussen så vi gick till sjukan och väntade på bussen där i typ en halv timme. och sen började jag skrika typ som om det kom nån, och jonna blev så rädd. HA, fyfan vilken lyckad kväll jag fick med er! :) ååh, älskaälskaälska.
har säkert glömt en massa roligt, men det är ju bra att ni inte får veta allt ju.
haha, ska nog sova nu för jag ska på crolle imorgonbitti ASTIDIGT.
in any case, goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback