HEY

tjenare alla sucker's.  hur är de? mmm.. with me is everything so fucking good. anyway, proppade precis i mig en glass. mamma jag och lotta åkte och köpte ice-cream eftersom typ alla på hennes work liksom ville ha. in any case, så sitter jag på kontoret nu. och today har jag städat&städat. hela dagen. kontoret,fikarummet och tvättat golven inne på toaletterna. höhö. kirrade ju in 1000 cash. mohaha. jahuu, så idag har jag väl bara städat och käkat glass och suttit här. aja, men jag ska ju hem. och då kommer jag säkert hitta på nått funfun att göra. och igårkväll bestämmde sandra och jag att vi ska käka gLass ikväll! :) mumma.eller just ja..
åkte ju med dad till gävledagblad och lämnade typ sånt dom gör tidningen av. haha, så hade pappa tagit wrong pappersrullar. öhm..
aja, orkar inte skriva nå mer just nu. för det är så hotthott här inne. jag håller på att dööö!
HEY'S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback