Hugo & Bobo, sötisar! :)

Hallu.
Idag har jag kollat på Emil i Lönneberga.
Kanske inte bara jag som tycker dom dära
gammla människorna i det dära huset är
läskiga? Det tycker iallefall jag. Den dära "Krösamaja"
eller vad  hon heter?!.
Idag var det ju också tandläkaren.
Dom satte dit nå gummisnoddar
mellan några tänder där bak för att
dom sen vet jag inte? Aja.
Ska dit på fredag igen för att sätta dit
nå saker på tänderna där i bak så att
nån slags SKITFUL tandställning ska
kunna sitta fast. Jag lovar, den fulaste jag sätt.
Men det är ingen jag behöver i skolan och så.
Men fett fuuuL! Inge kult.
Aja. Sen efter tandläkaren åkte vi hem. Var döö hungrig
så vi stannade och handlade så jag köpte en macka.
Sen bar det åt till F&F. Höhö.
Lite roligt jag hade med mina sötsaker.
Hugo och Bobo! ♥
Helt slut nuju. Aja, ska inte skriva nå mer nu.
Men det kommer nån bild eller så!

Örebro:

    

Idag:

   

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback