INNEBANDYTRÄNING! :D

hallu fuckers. idag var det ju rena-rama-skoldagen. UUUUURK! men den var ju rätt bra. fick ju rida på andreas rygg en bit, mina ben orkade inte mer.sen på hemkunskapen så plockade vi blåbär. haha, roligtroligt där.
after school så kikade jag och sis på movie. hon sov? anyway, jag somnade också. sen vaknade jag typ halv 7.
käkade,böt om, och sen åkte jag på innebandyträning! woooho. åh, tränade i fleez-tröja eller hur det stavas? och gissa om jag höll på dö? svar, ja. det är bara en ren tur att jag överlevde. efter träningen skulle mange handla. han var apseg. så emma sandra jag&sanna roade oss som tusan. haha. satte igång bilen, tutade och blände alla med hellyse! haha :)
asroligt, sen gick emma in för att hämta han. så satt jag mig där och gjorde det. ååh, fy vad vi skrattade. var så mycket att man fick ont i magen ju. ah, men nu är jag här och skriver det där. sugen på nått gått. men vad?
ingen aning. ska väl sova snart, har ju idrott imorgon som verkligen suger. hata!!!
aja, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback