Jadu, vad det regnar!

God kväll.
Imorse vaknade jag typ 5 i 6.
Men orkade absolut inte gå upp.
Sen typ kl 10 eller 11 vad hon nu var.  Så vaknade
jag av att Mackan kom hem.
Gick upp, kollade på tv och käkade frulle.
Såg också att Mackan hade soomnat helt spikrak
på sängen sin.  Sen var jag inne ett bra tag.
Sen var det raka vägen ut till gräsklipparen. Så duktig
flicka jag är. Klippte gräset, och sen körde jag fast i grusgången.
Haha.
Aja, när jag gasade och skulle köra bakåt så spann det bara.
Duktiga lilla Moa.
Sen efter ett tag så kom mamma hem.
Gjorde väl inte så mycket. Vi låg och kollade på Glamour eller hur det stavas.
Och sen Jerry Springer. Och sen 2½ män. HAHA, vi höll på dö av skratt.
Bättre finns fan inte.
Sen på kvällen så skulle vi egentligen hem till Maria och prata om Malta.
Som jag Maria och Jonna kanske ska åka till på språkresa nästa sommar! :)
Men nejnej. Ska snacka om det imorgon. Så jag tog min mobil, skickade ett sms
till Maria och så ringde hon. Så vi snackade lite, hon satt på tåget påväg hem ifrån
Stockholm.
Sen satte jag mig vid datorn. Som alltid..
Frågade om Maria ville hitta på nått och hon sa såklart ja ;)
Cyklade och mötte henne. Ha, hann ju fan mer än halva vägen på väg hem till henne.
Sen när vi kom hit, så satt vi lite vid datorn och snooookade på Mimis Efterfest.
Haha, gött!
Sen kollade vi på Beck. Jag käkade mat. Också käkade vi typ Saltapinnar!
Och det spöööööregnade ute. Och efter filmen så skulle Maria hem.
Så jag var snäll och offrade mig för min älskade vän och cyklade typ halva vägen hem.
Och lite blöt vi var då. UUUUUUUUSCH! Hatahatahata att det ska regna just nu! Sen när jag
cyklade hem så såg jag inte feta stora vattenpölen så jag cyklade rätt i den.
Och vattnet bara sprutade åt-alla-håll-och-kanter.
Aja, hur som helst. Var dyngsuur!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback