Måndag

Hallu.
Idag började det med att jag hade aprövsont i tänderna
efter tandställningsstjärten.
Hatahatahata!!
Aja, gick upp. Lag mig i soffan med en dator och kollade på tv.
Kollade på Saltkråkan! :) haha..
Sen när det var slut så kollade jag på Sunes sommar!
Aprolig ju! Skrattskratt kom ut ur min mun.
Sen gick jag och duschade. Mackan kom hem i typ 5 min.
Efter de så drog han utan att säga nått?!
Snällt..
Då fixade jag mig och lite så där. Kollade på nån
skit konstig film.
Sen gick jag till bussen. Då kom den efter ett tag. Fick
ju sällskap av några gubbar och tanter . Haha.
Sen så satt Jonna och Sevgi på bussen. Sa typ ingenting,
lyssnade på musik. Sen på stan så gick vi först och kollade.
Sen efter ett tag så ringde Max, haha :)
Sötungen bara ringde han, trevligt. Väldigt länge sen man hörde
nått ifrån han! :)
Sen så efter nån timme typ så åkte vi hem. Sen när jag kom hem
så satt jag typ vid tven eller datorn.
Sen åkte vi hem till f&f . När vi kom hem därifrån har jag inte gjort
mycket.

Och måste bara säga
- Idag fyller Tom 16 år. Så grattis på din 16-års dag! :)

Aja, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback