Nattinatti..

Halluhallu.

Idag så har jag typ haft min
fulajävla tandställning på mig hela morgonen
och mycket mer.
Det gör förbaskat ont.
Aja, på morgonen låg jag i soffan och kollade på
tv och låg med datorn bredvid mig. Haha, Mackans
bärbara så jag låg mest och gjorde om bilder typ.
Lyssnade på musik samtidigt som jag kikade på tv
och låg med min fuuula tandskit.
Sen efter ett tag fick jag cykla och möta Jonna som
vanligt typ.
När vi kom hem till mig så kollade vi på film.
Efter den skulle typ Jonna hem. Och sen var det meningen
att jag skulle med Malin till Harnäsbadet och kolla läget liksom,
som coola guy's gör.
Haha, skämt och sido.
Nej, men jag sa att jag inte orkade åka dit och så.
Så jag åkte med hem till Elin med flick's.
Var där ett tag, åt lite grönsaker med dipp och chippe.
Sen cyklade jag Jonna, Maria&Kikki till Hemköp i
Skurre för att vi skulle köpa godis. Haha.
När vi kom hem så var alla flick's här och vi kollade på
Se upp för dåååårarna! Haha, klockren film.
Kikki ba: Alltså, jag förstår mig inte på det där språket. Jag hör inte vad dom säger.
HAHA, sen var det Svenska.
Hääärligt Kikki. En applåd till dig :D.
Sen efter den så cyklade vi ner till "Ljusfesten" eller nått..
Men när vi var där så var det inget. Det var over.
Sen drog vi och kollade om det skulle vara några på Harnäsbadet, och det var det.
Fast liksom inte på Harnäsbadet. Lite  före..
Sen drog alla hem typ, fast Elin och jag drog in och kollade på Hipphipp Hora.
Hah ;).
Sen kom mamma hem, och sen pappa . Skit full,  aja.
Det är fest hos grannen för dom har gift sig. Grattis till er, Carina och Roger.
Hur som hellst, ( alla stavar det olika, är det "hellst" eller "helst" ? )
ska nog sova nu för jag Jonna och mamma ska till Rättvik imorgon och
kolla på Svemocup. Nice säger jag bara :)
Haha, Jonna lät inte så sugen på det. Men nu är det klart hon ska med.
Och min älskade kamera är söööönder. Gooodgoooooooooood........
Lärde följa med Elin typ halva vägen hem. Två mörkrädda tjejer, haha ojoj..

Elin ba; Du får åka när jag skriker när jag är nere ifrån backen.
Jag ba ; Men aldrig, tror du jag vågar stå här själv? Jag är lika rädd som dig.
Elin ba; Neeej, det tror jag inte ! ;)


Haha, aja nu ska jag försöka sova, Nattinatti! :)

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback