söta ungar det där! :)

yäj. today have jag och mamma vart på cross. åkte typ halv 9 imorse så är ganska trött nu..hur som helst så åkte vi upp, lyssnade på musik och ögonen åkte ner sakta och upp snabbt. jag var verkligen skittrött.(: när vi kom typ till bollnäs så stannade vi på statoil och köpte en macka och lite så. sen efter vi åkt lite, så sitter det jätte mycket fåglar på vägen. och dom käkar på en död ekrorre eller hur det stavas?  när vi kom upp kom jag på att jag hade min tandställning i så det blev ju lite panik därdå. så visste vi inte vart pappa och mackan hade bussen och vi ringde som tokar men dom svarade inte. sen så kom rasmus, räddaren! ;)
sa i alla fall vart dom stog. sen på hände det väl inte så mycket. efter förarmötet kom rasmus och loffe. och loffe den skiten hällde vatten innanför min tröja. BURRR! fy.. sen gick jag och rasmus och kollade på mx2 u a-finalen. då vann fredrik hyden, grattis till dig vännen! :) sen orkar jag inte forsätta rabbla listan. haha, sen kom oskar. viktors lillebror. han hade ramlat med cykeln och han var skitig from topp till tå. haha, och två feta skrapsår. ett på armbågen och ett på knät. och arg var han också. skulle hjälpa han,men nejnej!! sen efter det heatet så körde mackan och mackan. och då kom loffe viktor oskar och bengtsén tror ja. jag och killarna stog och kikade. sen hällde viktor APMYCKET vatten innanför min tröja, och sen loffe igen. skitungar! sen efter ett tag vart det typ krig mellan bengtsén och rasmus, med vatten. sen efter ett tag så åkte jag och mamma hem.  haha, hade faktiskt roligt i bilen! :) sen somnade jag, och då hade mamma det lungt och skönt  och kunde sänka musiken sa hon! sen vaknade jag av att jag fick ett sms. utav röstbrevlådan. woho, roligt? nej. ah, det var iallafall utan adam och hans kompis pontus. jag skulle typ ringa, men dom ringde efter ett tag. haha, dom är två roliga typer dom. sen LÄRDE jag ringa upp dom. snackade typ i 1 tim. hah, guy's! :D
nejdå, söta ungar det där. sen när vi kom till gävle åkte vi och köpte kina mat, sen när vi kom hem så lag jag på. eftersom jag skulle käka. sen kollade jag och mamma på film. mamma somnade, då kom mimi. sen kollade vi på föreldrarfällan och sen nu på kvällen kollade jag mimi pappa martin&mamma på beans semester. vad ska jag säga? när han dansar, skrattade så mycket att jag började grina! haha, vilken film :D.
ska nog duscha nu, för det är ju kuk-äckel-fitt-hor-skola imorgon. INTE ROLIGT ALLS!
anyway, nu ska jag sleepa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback