Stan med Jonna

Idag har jag vart på stan med Jonna.
Alltså inte Cityfesten utan vanliga stan.
Ja ni förstår!
Jonna och jag åkte ner, ganska mycket folk.
Först gick vi runt och kollade. Sen köpte vi
lite saker.
Vi köpte ett varsitt halsband. Ett halsband med en
bokstav på.
Jag köpte ett J som i Jonna. Och hon köpte ett M som i moa.
När jag kom hem så duschade jag lite och så där.
Och nu har jag packat det jag ska ha med mig.
Ska ju till örebro på cross. Också fick jag med mig Sandra.
Mackans tjej så det blir ju roligt igen :).
Vi åker nog i Mackans bil, så åker mamma och pappa i crossbussen.
Men nu ska jag kila, jag kommer hem på söndag kväll eller nått.
Jag nås på mobilen. Tjao!



(Klicka för större bild!)
Det här blev mitt inköp idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback