Svemo i Rättvik

Igår var jag Jonna och mamma till Rättvik och kollade på
Svemo Cup.
Haha, hade väl roligt :).Träffade Rasmus och lite så.
 Adam kom 2a totalt och Max kom
också 2 totalt i större klassen då! :)
Fredrik kom  6a eller 7a :).
Och nere på JSM så gick det ju också bra :).
Tom kom etta, Emil tvåa och Sandberg trea tror jag?
Aja, orkar iaf inte gå in och kolla. Det är det jag hörde,
tror det var så. Och det gick också bra för Alex! :)
Och det var ju också sista JSM-tävlingen och jag vet inte
hur det blev i totalen liksom för alla tävlingar.

Men vet att Sandberg vann allt! :) Wiho, grattis till dig!

Sen när vi åkte hem så hade vi ju roligt i bilen! :D
Haha.. När vi kom till Sandviken var det tusan roligast.
Vid donken och de! Ojoj! :D:D

Det var den dagen de!


  
     Max                       Adam                   Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback