yäj.

yes have ju redan skrivit lite om toooday. men hur skriver jag lite och min kväll! när jag kom hem ifrån stan så kollade jag på tv. glamour igen. åågh, spännande! ska kika på fortsättningen imorgon ;).. in any case, så på kvällen så kom ju sandra hit. och självklart hade vi vår glassgrej som vi sa igår. hmm, mysigast.se ? självklart (:
har kollat på film också. öhm, vad mer? jadu, ganska mycket tycker ja. just now håller jag på att då pictures av robin, höhö. asläckra ;)..finns det nå mer att säga? ah, mamma sa vääärldens goaste låt iaf. tankatanka hem blev de direkt. hon sa att dom lyssnar typ jämt på den när dom workar liksom. jaja, imorgon blir det 9 bussen till stan med jonna. hon ska till tandläkaren och sen halv 11 ska hon till frissan och sen 11 ska jag dit. så det blev ju alldeles perfekt! hm, blond typ imorgon eller mörk? hm, det får jag ta och tänka på saken. aja, ska hoppa in i duschen nu ja. uuum, vi hörs? neeej. jo, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback