yeah, dude!

yoyoyo, måste bara säga att idag har jag inte gjort så mycket. anyway, idag efter jag ungefär direkt kom ut ur duschen så kom mamma och lotta hit. hmm? ingen aning om varför men?!!..
aja, efter ett tag dom åkte så lyckades jag hinna med en buss, hoppade av och sen blev det en prommis till mamma och pappas jobb. när jag kom dit, så satt typ alla ute och jag skrattade. men höll för så dom inte skulle se, var ju lite pinsamt att komma dit liksom ? höhö
när jag kom dit, höll jag på svettas ihjäl. men jag klarade mig. för mamma och pappa har typ nån som där fläkt där inne så jag flyttade den till mig? jaojaojao.
när jag skulle sätta mig tjatade pappa om att jag skulle follow med han att käka. men nej, jag hade ju typ käkat frulle. in any case så satt jag mig vid datorn och kikade lite. sen kom pappa, men vet inte vad han gjorde. fixade lite. sen efter ett tag så åkte vi, kikade på määckis car. dude, nice car. yoyo .
när vi åkte därifrån så mötte vi mäckii. sen åkte typ igenom the city. då blev jag vråålhungry.
då ville jag ha nått på donken. yes, det blev de. haha, inget mål liksom. anyway, när jag kom hem fixade och trixade jag lite. sen väntade jag på glamour eller hur det stavas. haha, deeeroooende. yoyo.
aja, nu så där lite efter så har jag väl inte gjort så mycket. käkat och lite så, eller ja käkat?
gick ju inte att eat the pancake. haha, stackars mamma.
sen jag jag väl inte gjort så mycket. chillat sönder my room ungefär. maybe, maybe not?
höhö,imorgon ska jag till tandläkaren kl 20 i 9. öhm, känns ju good. yesyes, great. sen efter det så ska jag kanske åka med pappa till kontoret och städa det lite, så skulle jag få typ 1000 spänn. och om jag jag gör det så klirrar det ju in lite cash.  anyway. nu ska jag nog dra mig till tven och kika lite på fotbollen kanske!?

ice ice baby, ice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback