:) :) :) :)

booja. hänt mycket sen i helgen. i torsdags var det ju lucia. var i kyrkan först sen så gick vi till skolan och pysslade. slutade 1. soft.
sen på fredagen var det väl så där. skulle ha idrott, UTE med typ -10grader. haha, johanna och julia var dom ända tjejerna som var med på idrotten då. sen så skulle vi redovisa en bok, fast det gjorde jag inte.
sen var det helg. på fredagen gjorde jag väl inte så mycket, eller rättare sagt.. jag kommer inte ihåg vad jag gjorde? :s.
sen på lördagen så klev jag upp typ 8 |-).. för jag skulle ha match. den gick inte så bra. menmen. sen när vi skulle hem så hade mamma&jossan redan åkt så jag fick skapligt med damp. sen kom mamma tillbaka och hämtade mig och mimi .när vi åkte hem så tjatade jag att jag ville ha donken. haha, och sa att mimi och jossan också skulle ha det så vi drog in där på. köpte och åkte hem. käkade och sen duschade jag. Iiiiiskallt för pappa hade duschat.. ovanligt. sen så sov jag mimi &jossan i några timmar. haha, satan vad skönt det var! :)
sen på kvällen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. sen på söndagen åkte vi, + jossan & farmor och farfar till engeltofta och käkade julvbord. ååååh,efterrätten/erna var så jävla goooda! :Dhaha, och glassen. muums =).
sen åkte vi hem, kikade på film och lite så där. jobbade på redovisningenockså, sen gick jag och lag mig.

måndagen så var det skola. hade sovmorgon. sen gick jag över till emma och sandra som vanligt. och jossan åkte också hem :(. hoppas du hade en trevlig resa! :)
sen i skolan så redovisade ja, och jag hatar att stå inför klassen så mycket. men det gick bra + att jag hade så att dom satt med ryggen mot mig! haha :)
sen efter skolan åkte jag sevgi och maria till stan och sen solade vi.
ja. det var väl det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback