dagen efter julafton. i norrsundet :)

dagen efter julafton.
då åkte vi, jag mamma pappa & martin till norrsundet.  där var alla som var hos farmor & farfar på julafton. utom mimi och mackan.
haha, när vi var där hade jag i alla fall väääldigt roligt :) . god mat, roligt, mysigt och allt sånt ni vet.
sen hade jag ju väldigt roligt med martin bobo och hugo också. haha, vi spelade innebandy för det mesta :).
och lilla bobo är så söt.

- moooa..?
- ja bobo? :)
- men knäpp ett kort nu då?

haha , så gullig ungen är :).
sen när vi skulle hem tror ja farmor var lite dragen. hahah, :D.
när vi kom hem så var mackan och jossan här. jossan fick sina julklappar jag hade köpt år henne och jag fick
världens finaste armband av henne! =).

var väl typ det jag kommer ihåg :)

image376 image377

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback