fredag.

fredag idag. skönt. skolan började med NO. jobbigt. 8-halv 10. booring. men det var ganska roligt med tjejerna. efter NO:n var det rast. så jag och johanna trillade runt lite på skolan. haha,sen bytte vi om för vi hade idrott. och vi hade våra brallor vi gjort på slöjden och dom är ILLGRÖNA!! haha, vi syntes iallafall. på idrotten så spelade vi någon rolig sak. ingen aning om vad det hette. men det var i alla fall skit svårt att skjuta på bollen. haha :D. men roligt var det ju, för första gången! sen efter idrotten var det lunch, vi fick johanna och mina efterlängtade vårullar,haha . och då på rasten så trallade johanna ochjag rint lite. haha, sen var det SV och SO kvar, men vi kollade på film då. Zozo, kikade vi på. har sätt den förr. sen efter filmen slutade vi. då åkte ja hem, gjorde inte nått spec. kollade på glamour, haha hooooon vaknade! :D sen ikväll var det ju också Idol-final. och jag ska aldrig mer kolla på den skiten, AMANDA SKULLE JU HA VUNNIT!!!. bajs.
och nu ska jag nog sova, för jag och jonna åker till Uppsala imorgon och ska shoppa lite ;)
Good-bye.
färgen på brallorna, fast med lysande.
 image345

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback