fredag

today lärde ja gå upp 20 i 9 för att gå ut och lägga mig i syrrans stuga för dom kom hit och städade här idag. så jag låg där ute och kikade på film. gött. sen gick jag in när jag såg att deras bil var borta. kikade först lite på tv, sen duschade jag och sen kollade jag på filmen annie. den är såå bra tycker jag, såg den också när jag var litenflicka! :)
sen har jag väl inte gjort så himla mycket. slått in julklapparna mina har jag gjrot, haha och jag suger på de! :D
sen kom mamma in med ett julkort JAG hade fått.
och det var av min söta jennifer! Tack :) <3.
 sen har mitt armband också kommit =) sååfint! :D sen har vi kollat på high school musical 2 :D
SNYGG ZAC! :o

men ska kila :)
tjingeling! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback