höll på att börja grina.

image323
första advent idag. helt otroligt.
aja,idag har jag väl inte gjort så  mycket. vaknade på soffan eftersom jag somnade där. och när jag vaknade orkade ja inte gå till mitt rum. high school musical 2 har gått på för full rulle idag med. gaaash, Zac är ju bara för snygg. grrr!
sen var det match, spelade mot aston och jag kommer inte ihåg vad det blev. men vi spelade bra girls! :) sen så när jag kom så sa dom att jag skulle spela back, men tjena? aja. höll på börja grina helt seriöst när dom sa det. menmen, det gick väl sådär och det var ganska roligt. efter matchen så var vi kvar för furuviks p92
hade match efter oss mot huddik. kommer inte ihåg hur det gick där. anyway,
ska nog sova nu. + att jag har käkat kinamat idag. mumma! :)
GOOOOODNIGHT! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback