JULLOV! :D:D

JUUUULLOV! :D
har vi äntligen fått.
bara att det känns inte som jul, och jag längtar inte äns :(. hmm..
så idag började vi 9 på folkan. väntade på johanna ett tag innan vi gick och satte oss. sen var det typ nå föreställning. haha, ett band spelade, 2 st dansade, sen hade lärarna modevisning och sen var de nå mer. sen väntade vi ett tag, och sen kom johannas pappa så vi skjutsade han oss till skolan. sen pratade vi lite i klassen och sen var det tacobuffé. efter lunchen var det  utdelning av betyg och sen var det tack och adjö! :D
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! :D
haha, johanna och jag har ju jobbat med varanda tillsammans hela tiden. så vi hade precis lika betyg! haha :D. sen var det skit mycket folk som väntade på bussen och sofi hade spytt i busshållplatsen. BLÄ PÅ DIG!
sen på bussen var det apmycket folk, menmen. sen när jag kom hem har jag väl inte gjort så  mycket typ.
lite tv, och de. sen nu är nina och pierre här ! :) trevlans =).
också har jag städat lite på rummet för dom kommer och städar här imorgonbitti
men har väl inte så mycket att skriva nu,
så hejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback