lördag och söndag

jaja. ilördags morgon åkte jag och jonna till uppsala.
det började med att jag gick upp vid 9tiden. fixade och trixade med en massa.
sen när jag var halvvägs till tågstationen så kom jonna och hennes mamma ibilen
så dom hömtade mig där. så vi åkte sen dit till tåget.sen när vi kom på så satt vi och lyssnade på musik typ hela vägen. när vi var någonstans så kom det en apäcklig kille som hade nagellack och allt skit. haha, fuul :D.
sen när vi kom till uppsala så började vi shoppppa =).
vi är ju som smartast som två blondiner som vi är, så köper vi det jobbiagste att bära *-) . tjena smartskaft!.
så vi fick bära den stoora påsen + alla andra påsar. vi gick och tippade omkring där ett bra tag. sen så käkade vi på Mc donalds. shit, det var länge sen. menjaja.  sen stroosade vi omkring mer, påsar&påsar&påsar..
sen när det var typ 2 tim kvar till tåget gick hem så gick vi till ett café. haha, satt där med varmchoklad och milkshake, och någon chokladboll som det lät frigolit av haha. vi satt där och mös och hade det underbart.
ingen bättre än jonna!
efter ett tag så gick vi till stationen och där var det lite hullerombuller. haha, visste först inte vilket tåg vi skulle på och allt så. men vi kom på rätt tåg iallafall. då var det musik som gällde. haha, jonna var orolig över om vi hade tagit fel tåg och en massa. sen hoppade vi av i tierp så där såg vi bussen. spraaaang till bussen med alla kassar och helvetet.. när vi väl kom fram så var det lindbloms mamma som körde bussen. så vi fick hoppa på bussen före alla och till&med gratis fick vi åka :) . haha, direkt när jag hoppade av bussen så ringde ja jonna för jag lärde berätta att halla bomhuspojkar hoppade på bussen och jag skulle förklara lite saker också. haha, roligt :)

sen när jagkom hem var det bara lillasöta lillebror som hade somnat vid tv:en i soffan. sen väckte jag han, hähä.
då kollade jag på Hur man blir av med en kille på 10 dagar. och då mitt under filmen så ringde tompa! :D haha, länge sen. en häärligt kille det =). sen efter nån timme så kom mamma mackan och jossan från arlanda eftersom mackan kom hem ifrån utlandet. och jossan hade åkt tåg upp till stockholm för att överraska mackan på flygplatsen med mamma. hur gulligt är inte det då? :)
så innan dom kom hem så kollade jagockså på filmer Rent. den var i 2tim och 8 min, och jag lär ju säga att den inte var så jätte bra. blev lite besviken på det. menmen, kollade i alla fall på hela. haha.
sen någongång gick jag och lag mig.

på söndagen vaknade jag seeeent. och jossan åkte hem då också.
men hon kanske kommer till helgen :) .


Kommentarer
Postat av: Josefine

Klart att jag kommer till helgen sötunge :)

2007-12-12 @ 09:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback