lördags. = MAGSJUK IGEN

i lördags morse så vaknade ja vid 6 och var hur pigg som helst. fast ja somnade om som tur var. sen vaknade ja någon gång 8 av att jag spydde, fast jag hade det kvar i munnen och SVALDE DE! +o(
fyfan, inget jag rekomenderar om. sen sprang ja in på toan och spydde som en gris och jag grinar jämt när jag spyr så jag började grina och sen kom mamma in springandes :).
så då var jag magsjuk iiiiiiiiigen...  hah, sen kom mackan och jossan in vid halv 9 tiden. för dom och sudden skulle in till stan fast först skulle jossan ha mc donalds frulle :D.
så jag somnade i soffan, och sen vaknade ja någongång. ingen aning.. sen var ja bara hemma och kollade på tv och allt så.
sen åkte mamma till valbo med några, och pappa jobbade eller nått. fixade med crossen eller nått sånt ni vet.
efter ett tag så kom både jossan och mackan, och mimi. så jag slapp vara själv hemma =) .skönt de.
fast i lördags spydde ja inte så mycket, eller jo... men inte lika mycket som i torsdags.
sen var också lillebror i valbo med sandra och jonna också. sen när han hade kommit hem så hade han köpt 4 par örhängen och en mascara till mig =) . för han tyckte synd om mig för jag var sjuk.
så sjukt gullig han är, tack tack tack! :) ♥
hände inte så mycket på kvällen, och jag spydde inte nått eller :).
gick och lag mig. och somnade typ direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback