MAAAAAAGSJUK ALLIHOP TYP! =p

haha, i torsdags började inte så bra.
pappa var magsjuk, hugo var också det. haha, fast han bor ju inte här men ändå.
så jag lovade mamma att följa med till ica maxi, och jag kände att jag började bli magsjuk...
fast jag följde med. sen efter ett tag där inne så klarade ja inte mer. så jag gick ut till bilen. satt där och försökte sova, men gick inte. sen efter en evighet kändes det som, så kom hon. och vi åkte hem direkt =). sen när jag gick där med dom där två grillade kycklingarna och en påse, sen tar det stopp precis när jag ska gå upp i trappen till dörren. då sppppppyyr jag. haha, mitt i grusgången. så dåå var jag magsjuk.
sen på kvällen så var pappa och jag magsjuka, mamma hade migrän och jossan mådde inte heller bra.
och martin sov borta, så han har ju klarat sig. och mackan hade ju åkt ner till enköping, så vi trodde också att han hade klarat sig.
haha, och jag sppppppyyyydde alltså. sen skulle jossan och jag kolla på high school musical 1 och 2, vi satte i 1an. men vi somnade. haha =) .
sen vid halv 12 fick jag för mig att jag skulle käka kräm och mjölk. käkade de, sen kollade ja jossan och mamma på tv. =) sen ja ba : tänk om jag spyr upp de här, fyfan alltså :D haha.
för pappsen hade gått och lagt sig. sen gick mor och lag sig. efter det så kände ja att ja skulle spy, så jag gick in på toan, fast de inte kom nå. sen gick jag och hämtade en hink som jag hade vi soffan om jag skulle spy. sen gick jag och lag mig i soffan och kollade på tv med jossan :).
sen jossan ba:
- spydde du?
- nej.. men nuuuuuuu! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ aiöhdgäqasdgia (ja, ni vet hur det låter när man spyr)

haha, fyfan vad jag och jossan skrattade efter jag spytt klart asså :D haha, och jag kollade på spyan, och det var krämen som kom upp. haha, och det smakade jordgubbskräm av spyan också :D
haha, sen var det meningen att jossan och jag skulle sova i martins säng :). men vi somnade på soffan med kläderna och allt. + att jag hada duntofflor =).
sen vid 2 vaknade jag, var pigg pigg pigg.. skickade sms till några och frågade om nån var vaken, så var jonas vaken :). fast han somnade vi 4. och då vaknade jossan typ, så hon gjorde en macka och käka och jag tog ett äpple. sen somnade hon efter en Beck vi kollade på. och jag kunde inte somna, sen somnade jag vid 5 eller 6..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback