onsdag

imorse var det bara  jag som gick upp. dom andra fick sova.. lite frästande. menmen, haha. emma och jag trodde vi hade missat bussarna imorse, men sen efter ett tag kom tierp och östhammar så vi tog 832. kom till skolan, då var det klassråd först, det var slappt. efter de matte, haha jag&johanna bråkade med andrea och bianca så ewa blev arg. sen hände det en massa idag, blev insparkad in i ett bordshörn, INTE SKÖNT! memmen.och miken har damp. och alla småtjejer i typ 4an är cp, glor somfan och kaxiga. hatar dom, och vissa i 8b är så jävla dryga så gå och dö!
på NO:n var det också slappt och spanskan, spanskan lekte alla nån lek utom jag &johanna för vi jobbade ist, och på NO:n så gjorde jag&johanna vårat hemprov. sen slutade vi, åkte hem. gick en bit med oskar, kom hem. somnade typ på direkten och sen har jag kikat på tv och duschat.
haha, och HAWA vann topmodel :D hihi.
ska nog sova nu, hejs! =)


Kommentarer
Postat av: Elina

Fin blogg! Gillar den verkligen. Här kommer man nog kolla ett bra antal gånger.
Gå gärna in på min tack. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback