sista dagen, och imorgon jullov! :)

vanlig skoldag idag. hände en hel del. haha, som på lunchrasten så drygade först jag och johanna med några som går i 1an. haha. vi tog en liten kille i armarna och banen och sprang med han. hah, :D . sen så blev det andra bullar. vi vinkade till nån typ robin eller nått, så han jagade oss helt seriöst i hela skolan. han var helt tookig. så jag låste in mig i tjejerna omklädningsrum, och då säger en lite tjej som heter perta och går i samma klass som den dära killen. så säger hon att han gick därifrån och när jag går ut. så sitter han där och jag bara sprang och skrek. han var helt galen, han varnade oss också att vi ville inte att han skulle få damp och att han kunde bryta foten av oss eller nått. haha :).  sen jagade han oss i typ 20 min, sen när vi hade engelska så lärde johanna och jag snacka med gabriella. haha, det har vi verkligen inte gjort förr! :o haha, jo många gånger! :D sen så snackade vi lite, och petra var ju knäpp. haha, :D. sen efter engelskan var det spanska. haha, vi körde typ fruktsallad hela lektionen. roligt värre, och heja ludmilla:D sen på  no:n så kikade vi på någon film och sen slutade vi. och på bussen  var det apmycket folk! sen när jag kom hem så kikade jag på tv, och somnade. haha, vaknade vi 8 :D.
så nu ska jag duscha och de, sen sova! :)
& imorgon slutar vi skolan!

hejs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback