stan, valbo med brandlarm och hämta en bil och lillebror! =)

i onsdags åkte mackan och pappa på tävling i enköping.
så jossan och jag åkte till stan med typ 10 bussen :) .
jag bytte en massa saker, och vi trippade omkring där =) . köpte, kollade och hade mysigt :).
sen efter ett tag så kom mamma och hämtade oss. då åkte vi till valboooou. vi hann gå in i nån killaffär, sen vero moda. sen när vi kom in till h&m så började det tjuta.

jossan ba: vad är det som låter?
jag: men ååh, det är någon som tagit något...
 sen efter jag sagt det så kommer det ut i högtalare ba:
VARNING, VARNING..
och då var det brandlarmet. hahha, nån som hade tagit nåttt. bra där moa! =) 
 
så när alla var på väg ut där ifrån, kommer det 1 tant och spinger och knuffar undan oss. hon ba: förstår ni inte att det här är farligt?
HAHAHAHAHAHA; heja tanten förfan! =D. sen när vi gick ut där så såg jag en på våran skola också =). johan.
så det var apmycket folk där utanför så vi gick till ikea och käkade. hur mycket folk som helst..
haha, när vi var på väg dit var mamma så dum. hon trodde det var en kille som sa det dära med brandlarmet, men jag som var så smart kom på att dom hade spelat in de! :D
haha, efter vi käkat så gick vi tillbaka till köpis. träffade sandra också! =) hon sa att det var sibylla, som gjorde så att larmet gick.
efter några timmar så åkte vi över till stadium, gick igenom typ bara. tråååkigt där inne. sen ville ja ha en milkshake så vi köpte de på mc donalds =) . hah.
efter de åkte vi och hämtade mackan, så lärde vi åka ut till norrsundet och hämta martin och farmor och farfars bil.
sen när vi kom hem har jag ingen aning om vad vi gjorde...
men jag kom i alla fall hem med 4 nya sjalar, kläder och en massa annat =)
hmm.. aja,  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback