yäj

torsdag.

idag var/är det torsdag. i skolan hände det väl inte så mycket, förutom att jag råkade spilla varmchoklad på johanna. och förlåt för det! :).
sen på slöjden så gjorde vi nå änglar, och sen var det bild. haha, crille hade "ritat" en bild. och på hela det vita pappret var det en lite blyerstprick, man såg den knappt. och gissa vad han fick på de? jo, MVG! :o
herregud.och på min fina streckgubbe fick jag VG++. haha. nice.
efter skolan så åkte jag andrea och bianca in till konfan. haha, höjdpunkt: TÅÅÅRTA. haha, shit.måste börja träna nu.  aja, typ kvart i 6 så kom pappa och hämtade mig. åkte till kontoret och hjälpte han att skriva ut nå bilder på någon ny crossbuss. var ganska nice. sen käkade ja, och sen åkte ja på träning. och den var så där. jag och sanna krockade med varandra. så det bara smallllll. det blev så där att man inte visste vilket håll man skulle springa åt så det bara small istället. och jag fick klubban rätt i bröstet, och det gjorde så JÄVLA ont. menmen. groggy.se
efter träningen var det dusch och sen så dator som nu.det var typ nå krovar vi skulle sälja i klassen för att få ihop pengar till polenresan i 9an och då sålde ja bara till pappa, och han köpte typ 19 st till sina anstälda

och då tyckte han jag var så duktig så ja fick 1100 kr. ha, perfekt! :D

sen nu vet ja itne vad jag ska göra, kanske sova tidigt? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback