Cissi, Oskar och Betts.

Halluuu

Idag har jag vart med Oskar Cissi och Bettan hela dagen.
Det började med att Cissi Bettan och jag åkte till Harnäsbadet
och solade. Det var huur kallt som hells i vattnet. Sen så åkte Cissi
och Bettan in till stan. Jag åkte hem och hämtade kläder och Oskar
vet jag inte vad han gjorde hemma förutom att hämta moppen.
Sen åkte jag och Oskar moppe in till stan. Och guud, fyfan vad jag flög
upp&ner på den dära moppen. Haha, men roligt var det.
Sen när vi kom till stan så åkte jag med Bettan hem för att sova. Sen skulle
Bettan jag och Cissi på Friskis och svettis. Men när vi skulle gå så var hon
så trött att hon ville sova mera. Så jag och Cissi vi gick själva.
Sen var vi där i en halv timme bara. Haha, sen gick vi till Brändabocken för
där var pappa och alla. För dom hade möhippa eller vad det heter för våran
granne. Så jag gick och hämtade ut pengar till pappa. Och sen fick jag pengar.
Sen gick Oskar Cissi och jag och beställde käk. Eller ja, kebab! Ha.
 När vi käkat klart kom Betts och lite så. Sen åkte vi moppe tiden som var
kvar typ. Vi åkte lite här och där. Sen efter ett tag så åkte vi hem till Cissi för
hon skulle.. ja göra och fixa lite saker.
Sen åkte jag bussen hem och nu sitter jag här. Så har var typ nästan hela min
dag idag. Orkar inte skriva allt men.
Sen är det nån som ringer till mig med dolt nummer och säger ingenting. Haha,
vem är det? :)
Nu ska jag duscha, hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback