Fredag den 13:e

Idag är det Fredagen den 13:e och min syster och Ebba fyller år.

"Det är ingen vanlig dag för det är Mimis 18-års dag, hurra hurra hurra! :D"  ♥

" Det är ingen vanlig dag för det är Ebbas 15-års dag, hurra hurra hurra! :) "




Idag har jag vart med min älskade baby Jonna.
Vi var på stan och grejja lite.
Och imorgon åker hon till Gotland i 1 vecka och vad ska jag
göra? Öhm, jag vet inte!!

Imorgon åker jag också till Hofors (wow, långt) på JSM.
Då ska jag vara med Alex! :) Sen på lördag kommer
Jennifer och hennes mamma dit och sen ska Jennifer kanske
men mig och och va här! Jag hoppas,hoppas och hoppas
verkligen! Jag har saknat dit så grymt mycket!
Och jag älskar dig verkligen baby! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback