Onsdag

Ge mig ett H
Ge mig ett E
Ge mig ett J
Vad blir det?
HEJ
Jag hör inte, högre.

HEJ!

Idag har jag väl inte gjort så mycket. Emma och jag drog till
Harnäsbadet och solade ett tag idag på eftermiddagen.
Sen efter nån timme siså där åkte vi hem till hennes
farmor och farfar för att käka.
Sen så cyklade vi hem till mig och var här ett tag. Sen så skulle
vi åka ner till Oskar och Cissi men nej. Då väntade vi där i typ
45 min men dom kom aldrig så vi åkte hem igen. Och då skulle
Emma till Jonas så jag blev helt själv. Men jag lag mig och kollade
på Sällskapsresan jag. Haha, fyfan vad jag skratta!
Sen efter ett tag så kom Mackan och efter ännu ett till tag kom pappa.
Då gjorde han käk och lite så. Mamma och Martin kom hem ungefär nyss.
Lurade nyss Alex att dom hade knipsat bort en del av mitt finger.
Och han trodde på det självklart! ;D.
Haha, den lilla gossen. Men nu orkar jag inte skriva för jag kan inte skriva med
ena fingret så det är lite jobbigt.
Men hejdå!

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback