Stockholm

Igår var som sagt jag Kattis Emma Bettan och Cissi i Stockholm.
Började med att Emma och jag gick till tåget vid 5 i halv 7. Sen när
tåget kom så hittade vi typ inte Cissi och dom. Sen när vi kom till
Upplands väsby så fick vi byta och då stog vi vid en sån där automat
och tog ut lite godis och dricka. Haha. Sen när vi väl kom till Stockholm
så gick vi till Mc' donalds för att käka frulle. Alla tog en 'Frukost macka'.
Haha, vilka tjejer. Sen så satt vi där ett tag tills vi gick därifrån så klart.
Sen när allt öppna var det rena rama shoppingen som gällde för våran
del. Och det del gå,gå,gå och gå. Men ändå fick ingen av oss så ont i
fötterna eller skavsår. Mycket bra gjort! Jag orkar verkligen inte gå in
på detalj på vad vi gjorde så jag skriver lite olika bara.
Haha. dom dära turkarna då. Här ta ett varsitt körsbär..
Och när vi gick förbi dom nästa gång ba:
Men hallå, nu är det eran tur att bjuda på nått!
Haha, glööm! ;)
Sen shoppade vi lite och gick och gick. Sen när vi var inne på
Hollywood så skulle jag testa ett par skor. Så satt jag på huk,
och sen bara ramlade jag omkull precis där man går in.
Alla vi kanske skrattade hur mycket som hellst.
Sen när det blev dags för käk så gick Bettan och Cissi till
Mc' donalds och hämtade käk. Och Kattis, Emma och jag
till Max för att hämta käk. Sen satte vi oss på en gräsmatta
och käkade och tog det enbart lungt och vilade. Sen så skulle
Cissi och jag till en affär som vi inte visste var den låg. Men vi visste vilken
adress den låg på . Så vi fick gå i minst 30 min för att komma dit. Och sen när
vi skulle tillbaka så tog det 5 min. Haha, vilken omväg vi gick för att komma dit.
Och då när vi två kom tillbaka så var Mathilda och Jessica där för dom skulle
nånstans. Sen efter ett tag så tog vi båten över till Grönan. Och då när vi kom in
så låste vi in våra kassar och de i skåpen och sen Spökhuset. Och fyfan vad jag
blev rädd. Jag när jag var där inne så skulle jag inte vara där och jag skulle ut.
Men det gick över. Men vi blev så jääävla rädda. Och gick och höll nån kille i
handen för ja var så rädd. Och alla hoppade upp på alla när nått 'Spöke' kom.
Hängde och slängde på allt och alla. Sen så köpte vi åkband och sen var det
bara att köra järnet! OCH fy vad kult det var med er tjejer. Synd att det tog slut
så snabbt. Sen när vi åkte båt tillbaka så tog vi en taxi till Centralen och det
fick vi för 100 kr. Haha, snäll taxichaffis! (Y) :).
Sen när vi kom till Centralen så köpte vi mackaor och lite så som vi kunde
ha med oss på tåget. Sen så kom tåget och vi hoppade på och då så var det nån
som började typ tjafsa med oss. Hah, vilken tönt. Sen efter nån timme på tåget
så kom till till Gävle. När Emma och jag skulle till bussen så följde Kattis med
efter som hon skulle med sin buss. Och då blev det värsta bråket mellan nån
neger och nån helt oskyldig. Sen kom bussen typ kvart över 2. Lite trött jag var då.
Och det var skit mycket folk som skulle med den för dom skulle hem ifrån krogen.
Då kom självklart Mackan (bror) och hans tjej och hans polare på den också.
När jag kom hem så soooov jag nästan direkt! :)

Det var våran Stockholmresa ungefär! :D

image116
                       EMMA, JAG OCH KATTIS I FRITTFALL!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback