SVEMO i Västerås

Jao, tja!


Idag klev jag upp ungefär kl 7. För Sandra HÖÖÖGBERG Mamma och jag
skulle till V-ås på SVEMO-cup.
Så vi åkte till Valbo och hämtade Sandra och sen så åkte vi ner till V-ås.
När vi kom ner så var vi ganska tidiga. Haha, och dom skyllde på mig.
Men hur som hellst. När vi kom ner var det hur varmt som hellst och man
ville bara vara hemma och bada och sola.
Sen när heaten började så gick vi och satt och så vi såg nästan hela banan.
När 85-heatet började så var det vääärldens startkrasch. Och jag hejade och
hejade på Adam med hojjen gick sönder efter nått varv så han såg man inge mer.
Men det fanns fullt med andra jag hejade på också. Och det var Oskar Stattin som
vann sitt första heat på Svemo.
Sen när det var slut så kom Alex. Haha, gullungen eller vad. Så söt!
Och då började också MX2U heatet. Så vi kollade på det och sen gick vi bort.
Då så hämtade vi JENNIFER ROSENGREN MIN ÄNGEL! Gud, jag har saknat dig så mycket.
Sen så började heaten igen och vi gick dit vi satt förra gången. Vi satt och kollade på
85-heaten och jag hejade på Adam och Sandra på Oskar, haha xD.
Sen så var det nån som hållde på att ringa till Jennifer hela tiden och sen så kom
det en kille jag aldrig sätt förr. Undrar om Jennifer kännde han? ;)
Och sen så kom också Alex tillbaka. Sen efter MX2U så gick vi igen för Jennifer skulle
hem och vi skulle kissa och grejja. Sen så satt Sandra  mamma och Jag ett tag och
vänta på att det skulle bli prisutdelning.Haha, sen var det två små killar som cyklade och
dom stannade precis där jag satt. Och när ena killen skulle cykla iväg så höll jag fast hans
hjul så han inte kunda cykla iväg. Och herregud vad Sandra och jag skratta. Sen så satt
jag och Sandra och spottade. Vi skulle dra upp det igen och haha! Det vart ju inte så lyckat.
Men gud så vi skrattade och skämtade. Så himla roligt, att jag fick ont i magen. Skrattade
nästan hela tiden när vi satt där.Och precis när jag skulle kissa så började de.
Men vi hann! Fysatan vad Sandra Alex och jag skrattade. Haha. Och kult hade vi.
Sen när jag precis böjde mig upp så kom Adam och jag såg han nästan inte. Och jag
hann inte säga nått heller. Och efter prisutdelningen så åkte vi hem.
När vi satt i bilen på vägen efter ett tag efter vi åkte så flög en fågel in i rutan precis där
jag satt och jag började skrika hur mycket som hellst och sen Sandra och mamma också.
Sen blev det ett gott skratt där efter. Haha. Så himla roligt. Sen såg vi en kille som hängde
på baksätet. Och ner i det dära efter baksätet,  jag vet inte hur det stavas. Men ni fattar nog
vad jag menar. Och gud vad vi höll på garva ihjäl oss. Sen så var den roliga dagen slut när
vi kom hem.. och då så kollade jag på film och självklart att jag somnade. Sen vaknade jag
upp av att jag mår illa. Och efter ett tag så spydde jag. Och det är det värsta som finns.
USCH! Jag hatar det. Nu har jag duschat och ska sova.
Hejdå! :)

image117
           Det här är Adam Rydell som hoppar. Wiiihoo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback