Tisdag

Halluu.

Idag så började det med att Emma och jag gick ut och gick. Gick den gamla vanliga rundan.
Sen så åkte vi in till stan och det började ösregna. Det var så mycket att jag lärde gå till
H&M för att köpa oss ett paraply! Och det var Emma som valde vilket. Hon tog ett
med typ alla färger så vi bara lös. Sen när vi kom till Bettan så kom det två brandbilar.
Men jag har inte en susning varför. Vi var ett tag och Bettan och lite så. Sen gick Bettan,
Emma, jag , Cecilia , Kattis och hennes kompis för vi skulle köpa biljett hem ifrån Stockholm
på fredag. Eftersom jag Emma, Bettan, Cecilia och Kattis åker dit på fredag morgon! :)
Åh, vad det ska bli grytt flickor min. Sen efter det gick vi ner mot stan. Sen stack Kattis och
hennes kompis. Sen Cecilia och sen gick Bettan Emma och jag till Mc'donalds för att
köpa milkshake (vet ej hur det stavas) :). Sen så tog Emma och jag bussen hem.
Sen efter ett tag åkte vi till Oskar min käre kusin eftersom han fyller hela 15 år idag.
"Det är ingen vanlig dag, för det är Oskars 15-års dag. Hurra, Hurra, Hurra! Grattis! :) ♥"

Nu är Cecilia och Oskar på väg hem till henne för att hämta grejjer och sen ska vi & emma
till Harnäsbadet och lite så! :)
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback