♥ Saknar er FB tjejer. My stars!

Utanför mitt fönster så bara öser det ner med regn. Är det verkligen sommarlov?
Hm, i dom här tillfällen tror jag det inte. Men vid dom här tillfällerna är det bara skönt
att vara hemma och kolla på film & mysa. Regnet verkligen bara öser ner :s.
Blir väl sitta vid tven och datan ikväll då! Kolla runt lite och kika om man hittar nått.
Har redan hittat en t-shirt jag vill ha, :)






Idag har jag vart med Sanna på stan. Alldeles för länge sen vi var med varandra. Men hur som helst så köpte vi 2 linnen eller ja, en typ tunika. Men dom var inte lika. Sen fikade vi också, :) mums var gött!
Sen hoppade vi av vid Anna så var vi lite med henne och så! Mmmmmys. Saknar er FB tjejer, my stars! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback