Baaaaaaaaaaaamsekram till dig nu!

Haha. Idag har jag vart på stan med Jonna. Köpte ett par brallor och Jonna köpte ett linne
& en present åt hennes syster som fyller år imorgon/idag.
Grattis Celina! :)
Sen åkte pappa jag och Jonna till Avesta för att kolla på Mascupen eftersom
Mackan inte kör den! Så när vi kom dit gick vi direkt med Rasmus och hans
polare "Nikken" eller nått?
Sen kollade vi lite och så där. Efter en stund gick vi runt i depån så ser jag
hur Frank kommer bakom oss.
Så börjar han springa för han skulle köra, så känner jag en DUNS i ryggen
och sen ba :
TJA MOOA!  :) Hah,
Ajjajj, jo men tjena Frank. Oouh det där kändes! Haha :).
Jag hade iaf roligt idag och hoppas vi åker och kollar imorgon eller
på onsdag. Måste träffa alla igen, iaf Jossan :). Saknar dig så ju,
hon som ville att jag skulle komma imorgon! Men jag tror nog inte
vi åker upp imorgon och kollar för pappa och Mackan ska träna hårt
inför Myggjakten!
Tycker Rasmus kompis var lite knäpp, haha! :)
Han frågade vad jag gick på? Bara för jag gjorde olika ljud hela tiden.
Haha, jag tror han tycker jag är knäpp?
Men aja, känner knappt den gossen ju!     HAha, han fick alltid stå
vid nått cp! Ha, rätt åt dig! :) . Tror den killen var lite små kåt i dig.
Ooh lala, lite kärlek här emellan nu också. Sen när vi
kom hem så cyklade jag med Jonna en väldigt kort bit, var så
kallt?! ;s.
Ska sova nu, hoppas ni har det bra! :)



Åh! Alex var ju sötast idag. Verkligen så söt.
Efter hans sista heat så pratade vi lite.
Han ba : Usch, jag är så svettig. Men vill du ha en kram
iaf?
Jag ba : Ha, nej!

Åh, han är ju bara för söt min bästa bästis!
Baaaaaaaaaamsekram till dig nu sötis! ♥
Ångrar mig lite av att jag sa nej till kramen
också! Attansdå, dumma jag som vanligt! °°¸

Om vi kommer någon annan dag ska du få
en fet kram av mig vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback