Borlänge

Hallu.


Igår så åkte jag och pappa ändå till Borlänge och kollade på
Mascupen för pappa skulle ändå dit och hämta lameller till
Mackans crolle. Så när vi kom fram så var jag med sötan Josse.
Huur söt som hellst :). Och när väl Alex skulle köra sitt första
heat var hon hur nervös som hellst

" - Han får inte ramla, han får inte skada sig. Han fååår inte"

Och när starten gick, han låg bra till. Kom förbi ett karv, och andra
varvet var han bara borta? Vart är han?!
Han var inte ens störtsist. Utan han var verkligen borta.
Så Kent börja springa och sen gick jag och Josse för att kolla
vart han var och om han var okej? Så ligger han där borta och 
ambulansen är där. Men sen så ser vi hur han reser sig. Och
sen så lärde han lägga sig i gräset. Sen kommer Alex och deras
mamma. Tror hon heter Anna-lena. Så när dom kom till oss så sa
dom att han hade vääärldens skrubbsår på armen och det skulle sys.
Dom kunde sy det där, men det var för mycket skit i det. Så Alex och
mamman fick ta taxin till sjukan.
Och deras lillebror är kanske det sötaste som finns? Jacop :).
Sen när det sista heatet för slut så åkte pappa och jag hem.
På vägen hem satt jag och lyssna på en och samma låt hela tiden.
Men pappa sa iallafall inget. GÖTT! Hah, :)
Och det värsta med en låten var att den inte äns är nå bra? Huhu..

Men nu ska jag inte skriva nå mer nu iaf.Måste hjälpa lillebror
med hans nya mobil.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback