en olycka

Okej, jag lär väll säga att den här dagen har var bra . Men det var nog tack vare Emmy.
Jag måste tacka dig för det!
Hm, det började med att vi åkte till Hyttön. Och Pernilla hade delat upp våran klass i 4 olika
grupper. Javisst gissa vilken som fick bara själv tjej då? JO JAG!
Men jag och Miken bytte! :)
OCH VI FICK EN ÄCKLIG "PASTASALLAD" TILL LUNCH! JAG DOOOG. (var bara typ pasta, kykling och ärtor :s)
Sen när vi kom dit så gjorde vi nått trams. Sen efter nån timme bytte vi med dom andra 7:oran , 8:orna & 9:orna.
Då fick vi bada, paddla kanot och vad det nu var. Så jag paddlade med Emma och Emmy. Emma satt längsbak
jag i mitten och Emmy i fram. Jag hade inga extra kläder eller nånting. Så när vi var där ute på det gungande vattnet
så tog Emma av sig tröjan. Jag lärde ta av mig brallorna och Emmy sina shorts för dom skulle jag ha.
Sen åkte vi och lämnade mina jeans och Emmas tröja. Så paddlade vi utåt .
Också stänkte alla på oss och alla andra på varandra. Och fyfan vad kallt det var när det kom droppar och det.
När vi väl skulle åka inåt så sitter Emmy och gungar. När hon gungade åt höger, gungade jag åt vänster för jag ville inte välta. Men så tar hon skit mycket fart och välter det.
Det sa bara PLASK OCH DUNK! 
Haha, jag hade flipflopp på mig så mina fötter var uppe på ytan hela tiden. Och Emma och lite grann Emmy simmade in med kanoten medans jag låg uppepå kanoten.
Haha, tjejer ni skötte det så bra! Sen så när vi badat en stund och håller på att torka oss och allt vi gjorde.
Så kommer snyggRobert och ställer sig bredvid mig. Också tappar jag min handduk men som tur var hade jag trosor. Men Sofia & Emmy trodde mig inte! Haha..
När jag kom hem duschade jag och sen sov ja. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback