Lördag

Idag har jag gjort en massa tycker jag, iallafall mot  vad jag har gjort dom andra dagarna.
Först så åkte jag Mackan och mamma ut till Valbo för att vi skulle köpa en platt-tv åt
pappa eftersom han fyller år när vi är på Myggjakten. Eller ja, vi kommer hem den dagen.
Sen när jag kom hem ungefär ringde Ebba för hon undrade om jag ville hitta på nått.
Jag sa ja, men jag lärde packa före.
Så jag tog 6 bussen in till stan och sen träffade jag Ebba. Först gick vi och kolla om
det gick nån bra bio. Men dom hade redan börjat. Och sen började dom en annan
tid men dom tiderna kunde inte inte. Så vi fikade och hade det väldigt roligt.
Jag saknar den bruuuden så himla mycket! ♥
Sen efter några timmar och vi hade suttit där och pratat och allt vi nu gjorde så tog
jag bussen hem. När jag kom hem gick jag direkt över till Linda.
Hah, lite roligt vi hade då! Det gillar jag :) .
Sen nu har jag precis duschat och ska sova nu. Ska upp kl 5 eller nått imorgonbitti.
Jaao, du! Det känns ju bra? Öhm, nej!
Men godnatt! ¨,


   image110image111
image109
 
( Haha, nej jag åt inte två. Ena är Ebbas. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback