midsommar

God kväll!

Idag vaknade jag ungefär 11 utav att det är någon som står och
ringer på dörren ungefär 100 gånger! Och det är dom som skulle
lämna våra nya soffor. Så när jag väl vaknade och fattade att det ringde
på dörren så gick jag upp.  I bara t-shirt och hur trött som helst.
Han ba:
- Ja, ringklockan verkar inte fungera?
Han var skit surig.
Då tänkte jag bara, Ååh men stick åt helvete din surafan!
Jag har sommarlov och vill sova?
Sen efter ett kom Jonna och sen fixade jag mig och drog ner på
stan. Jonna skulle köpa nått, men kommer inte ihåg vad det var.
Sen när jag kom hem så somnade jag, ha ovanligt?
Jonna smsade när jag typ hade somnat och sa att det var
King Kong, sen kom hon efter nån timme si,så där.
Då åkte vi och handlade med mamma och pappa.
Köpte käk och lite så, sen bajkade Jonna hem. Och nu sitter
jag här och skriver av mig lite. Ganska skönt, :).
Midsommar idag då, hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback