Nu är det nästan sommar, och snart sommarlov!

Dagen började med att Jonna jag och Chrille åkte ut till Ä-by och spelade golf. Haha, fyfan vad roligt det var även fast jag sög putten pärontopp. Jonna och jag ska nog börja spela xD . Haha..
Efter det så tog Jonna och jag en filt och lite sånt och cyklade ner till havet. Jag solade för det mesta med den andra flickan hon bara satt med en tröja och sa att det var kallt? Men det kanske var hur varmt som helst idag!
Sen när vi kom hem hoppade vi studsmatta och var ute ett bra tag. Sen kollade vi på tv och Jonna slingade mitt hår. Haha, det blev nästan som mitt gamla hår på vissa ställen. Oh herregud, men spela roll. Har ändå nästan jämt uppsatt så det syns inte =).
Sen efter ett tag fick jag cykla med jonna hem. Släppte av henne vid dom "gamla" knarkarhusen (men dom är vivna). Sen fick jag cykla hem helt ensam. Kanske hur tråkigt som helst.
Sen var jag ute och hoppade studsmatta.
Jag har varit ute ungefär hela dagen. Och det har varit väldigt skönt lär jag säga!
Hoppas det blir lika bra väder imorgon också. Men då lärde jag följa med Jonna till stan eftersom hennes mamma fyller på måndag :) . Och jag vet också hur mycket hon fyller.
Men nu ska jag dra mig ifrån den hära bruken! Hih, det är egentligen inte så roligt att sitta här? Men vad ska jag annars göra?!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback