oooonsdag

Jani, den här morgonen började med att Sandra och jag åkte till skolan.
När vi står där är det 11 st som ska ha skjuss och 1 för mycket.
Och Andréa står där med en bike, så hade Pernilla en också.
Men eftersom hon snart ska ha barn lärde det vara någon annan som lärde ta hennes bike.
Och det blev ja! haha, Andréa och jag lärde ha vääärldens fulaste cykelhjälmar
men dom satt inte på länge lär ja säga!
När vi var på Billudden så sög det en rutten banan! Nästa år om det blir så här tråkiga saker
jag ska inte gå! Haha, fyfan vilka bilder vi fick till idag då. Ojoj, tjejer ;)
När jag kom hem duschade jag och sen somna jag framför tv:en  med blir
väckt av Mackan för han skulle ha hjälp.
Men nu orkar jag inte skriva mer. Så hejs så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback